Select Page

Srečanje Erasmus + na Norveškem

Nedelja
Na tretje srečanje projekta Erasmus+ smo krenili v nedeljo zjutraj ob 6.40 iz letališča Franjo Tudžman v Zagrebu.
Pot smo nadaljevali proti Frankfurtu in presedli na letali za Oslo in Trondheim. Na cilj smo prispeli zvečer ob 22. Uri.
Ponedeljek
V ponedeljek smo se zbrali v šoli gostiteljici ob 8h zjutraj.  Po pozdravu tokratnega gostitelja Oddbjorn Lesena smo se predstavili. Našo šolo sta predstavili Žana Godec iz podružnice Pragersko in Klara Levart Tič iz Spodnje Poslikave. Popoldan smo obiskali šolo na sosednjem otoku Froya. V kinodvorani šole smo pogledali video posnetke na temo Begunci.
Torek
V torek smo bili na pohodu. Ni bilo predolgo.  Odšli smo do mesta, kjer so nekoč gusarjì skrivali svoje blago. V koči smo ob svečah klepetali in pili čaj.
S kosilom smo se podprli v stari ribiški restavraciji.
Zvečer smo si učitelji sami skuhali večerjo
Četrtek

Dan smo pričeli s soncem.  Vendar zaključil se je z dežjem.  Navadili smo se  že, da se v trenutku vlije dež in kmalu preneha.

Mesto, v katerem je šola gostiteljica, je na otoku HITRA. Njen drugi del je na otoku FROJA. Oba otoka povezuje tunel, ki je pod morsko gladino – približno 350 m pod gladino morja.
Tudi danes je imel veter ob obali veliko moč. Spoznavali smo oba otoka. Obiskali smo skrajne točke obale, kjer se veter preganja po oceanu.
Prebivalci obeh otok imajo delo v tovarni za predelavo lososov SalMar. Podjetje je po obsegu predelave te vrste rib tretje na svetu.
Po vrnitvi v šolo so otroci iz domače šole in iz ostalih držav skupaj pripravljali predstavitev svojega otroštva.